Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marer" data-source="post: 346576" data-attributes="member: 62435"><p>kontring</p><p></p><p>Aug7st, säger:</p><p>min data exploderar snart</p><p>Marcus säger:</p><p>vad är det dådå?</p><p>Aug7st, säger:</p><p>en explosion är en smäll som ofta är relaterad med eld och värme.</p><p>Marcus säger:</p><p>hahaha, överbelastad eller vad+</p><p>Aug7st, säger:</p><p>nej en explosion upstår när en kemikalie träffar värme, ta bensin och eld. = dålig kombination. prova i tvättstugan sen vet du vad explosion är</p><p>Marcus säger:</p><p>hahah, har du kemikalierat i tangentbordet alltså?</p><p>Aug7st, säger:</p><p>jaaa! finaly fattar du</p><p>Marcus säger:</p><p>ja det var ju pretty illa, mycke dna rester för CSI att spåra med</p><p>Aug7st, säger:</p><p>ja jag vet ju redan vem som spridit det, de var jag jag tog mig på pungen och skrev sen och nu luktar hela tangentbordet starkt</p><p>Marcus säger:</p><p>hahahah!!!</p><p>Marcus säger:</p><p>det var fan funny alltså</p><p>Marcus säger:</p><p>nästan sugen på att kopiera in på fr</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marer, post: 346576, member: 62435"] kontring Aug7st, säger: min data exploderar snart Marcus säger: vad är det dådå? Aug7st, säger: en explosion är en smäll som ofta är relaterad med eld och värme. Marcus säger: hahaha, överbelastad eller vad+ Aug7st, säger: nej en explosion upstår när en kemikalie träffar värme, ta bensin och eld. = dålig kombination. prova i tvättstugan sen vet du vad explosion är Marcus säger: hahah, har du kemikalierat i tangentbordet alltså? Aug7st, säger: jaaa! finaly fattar du Marcus säger: ja det var ju pretty illa, mycke dna rester för CSI att spåra med Aug7st, säger: ja jag vet ju redan vem som spridit det, de var jag jag tog mig på pungen och skrev sen och nu luktar hela tangentbordet starkt Marcus säger: hahahah!!! Marcus säger: det var fan funny alltså Marcus säger: nästan sugen på att kopiera in på fr [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp