Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 39569" data-source="post: 346858"><p><strong><a href="http://www.expressen.se/fredag/1.731318/1.731318/kandisarnas-sommar?img=5" target="_blank">FILIP HAMMAR, 32, PROGRAMLEDARE</a></strong></p><p></p><p><strong>Vad ska du göra i sommar?</strong></p><p>- Jag vet inte riktigt ännu.</p><p><strong>Du har inga planer?</strong></p><p>- Jo, jag ska väl till New York.</p><p><strong>Vad ska du göra där?</strong></p><p>- Hänga i Central Park.</p><p><strong>Okej.</strong></p><p>- Italien lockar också.</p><p><strong>Mhm. Ska du jobba något?</strong></p><p>- Ja, lite jobb också. Det kommer att bli flytande.</p><p><strong>Flytande?</strong></p><p>- Äh, jag vet inte. Jag ser fram emot en sommar full av... Jag ska läsa böcker!</p><p><strong>Kul!</strong></p><p>- Ja, jag kommer att sitta under ett parasoll.</p><p></p><p></p><p>haha sjuk han är.. Saxxat från en intervju av aftonbladet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 39569, post: 346858"] [b][url=http://www.expressen.se/fredag/1.731318/1.731318/kandisarnas-sommar?img=5]FILIP HAMMAR, 32, PROGRAMLEDARE[/url][/b] [b]Vad ska du göra i sommar?[/b] - Jag vet inte riktigt ännu. [b]Du har inga planer?[/b] - Jo, jag ska väl till New York. [b]Vad ska du göra där?[/b] - Hänga i Central Park. [b]Okej.[/b] - Italien lockar också. [b]Mhm. Ska du jobba något?[/b] - Ja, lite jobb också. Det kommer att bli flytande. [b]Flytande?[/b] - Äh, jag vet inte. Jag ser fram emot en sommar full av... Jag ska läsa böcker! [b]Kul![/b] - Ja, jag kommer att sitta under ett parasoll. haha sjuk han är.. Saxxat från en intervju av aftonbladet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp