Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 437810"><p>Hahaha, minns ni Borna?</p><p>Några från freeride hittade ju en bratsida som annordnade limosinåk osv.. jiggy.se så drog vi över dit och stökade runt lite.. frågade villken årgång som var bäst ju nu och så.. så kollade admin upp min ip.. gav den till borna som la ut den + alla mina personuppgifter på jiggy.se..</p><p></p><p>Så kom den där Borna (en av dom större på jiggy.se) hit till freeride och gjorde nått slags undercoverarbete.. sen fick vi reda på att det inte var en jibber utan en jubelschtekare från jiggy.. så skrev jag typ det i ot-tråden och då blev han svinlack.. och började ringa hem till mig och säga att jag måste ta bort det.. och sen gjorde han ett nytt konto här för att ingen skulle veta att han var braten.. också skulle han anmäla mig.. men då skulle jag anmäla dom för PUL (personuppgiftslagen) eller hur det nu var.. En jääääävligt rörig historia från 2006, men kul hade man då...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 437810"] Hahaha, minns ni Borna? Några från freeride hittade ju en bratsida som annordnade limosinåk osv.. jiggy.se så drog vi över dit och stökade runt lite.. frågade villken årgång som var bäst ju nu och så.. så kollade admin upp min ip.. gav den till borna som la ut den + alla mina personuppgifter på jiggy.se.. Så kom den där Borna (en av dom större på jiggy.se) hit till freeride och gjorde nått slags undercoverarbete.. sen fick vi reda på att det inte var en jibber utan en jubelschtekare från jiggy.. så skrev jag typ det i ot-tråden och då blev han svinlack.. och började ringa hem till mig och säga att jag måste ta bort det.. och sen gjorde han ett nytt konto här för att ingen skulle veta att han var braten.. också skulle han anmäla mig.. men då skulle jag anmäla dom för PUL (personuppgiftslagen) eller hur det nu var.. En jääääävligt rörig historia från 2006, men kul hade man då... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp