Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Officiella Serre Chevalier 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="keezo1" data-source="post: 803033" data-attributes="member: 96709"><p>Tjena</p><p></p><p>Har boende på G och kommer antagligen betala där oavsett om vi får napp av en 4e eller 5e person men det är ju alltid trevligt med ÄNNU billigare hyra?!</p><p></p><p>Vi, är 3 killar. Jag känner inte dom andra personligen men verkar vara vettiga typer.:P på ca 20 år? </p><p></p><p>Lägenheten ligger i chantemerle och kostar om vi är 4 pers ca 19k för hela säsongen dvs slutet på NOV-slutet av april...Ett rum med våningssäng. Ett rum med dubbelsäng och sen en bäddsoffa i vardagsrummet. Därav om ni är 2 personer bör ni kunna dela säng alt. köpa en extrasäng/madrass. </p><p></p><p>Vi(jag?) åker bil ned och kommer ha den på plats för att kunna åka och storhandla osv....+++++ perks :D</p><p></p><p>Skicka PM/gästbok</p><p></p><p>Tjena</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="keezo1, post: 803033, member: 96709"] Tjena Har boende på G och kommer antagligen betala där oavsett om vi får napp av en 4e eller 5e person men det är ju alltid trevligt med ÄNNU billigare hyra?! Vi, är 3 killar. Jag känner inte dom andra personligen men verkar vara vettiga typer.:P på ca 20 år? Lägenheten ligger i chantemerle och kostar om vi är 4 pers ca 19k för hela säsongen dvs slutet på NOV-slutet av april...Ett rum med våningssäng. Ett rum med dubbelsäng och sen en bäddsoffa i vardagsrummet. Därav om ni är 2 personer bör ni kunna dela säng alt. köpa en extrasäng/madrass. Vi(jag?) åker bil ned och kommer ha den på plats för att kunna åka och storhandla osv....+++++ perks :D Skicka PM/gästbok Tjena [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Officiella Serre Chevalier 10/11
Tillbaka
Topp