Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Officiella Serre Chevalier 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="annee" data-source="post: 833271" data-attributes="member: 118115"><p>Hallå! </p><p></p><p>Jag är en glad och trevlig 20 årig tjej från Göteborg som först varit inställd på orter som Verbier och Chamonix i vinter, men nu insett att Serre Chevalier också verkar som ett väldigt lockande alternativ, med mindre hets! Jag har en kompis som ska jobba som reseledare för Nortlander i Serre, och det skulle vara sjukt kul att joina henne. Dock så är ju Serre vad jag förstått relativt litet, så jag kan tänka mig att det kan vara riktigt svårt, närapå omöjligt, att hitta boende såhär sent? Vad säger ni erfarna Serre-säsongare, ska jag bara lägga ner eller finns det möjlighet att hitta boende i januari? Är det någon som behöver en till person till sitt boende? </p><p>Tacksam för all hjälp!!</p><p>Ha de bra!</p><p></p><p>Anne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annee, post: 833271, member: 118115"] Hallå! Jag är en glad och trevlig 20 årig tjej från Göteborg som först varit inställd på orter som Verbier och Chamonix i vinter, men nu insett att Serre Chevalier också verkar som ett väldigt lockande alternativ, med mindre hets! Jag har en kompis som ska jobba som reseledare för Nortlander i Serre, och det skulle vara sjukt kul att joina henne. Dock så är ju Serre vad jag förstått relativt litet, så jag kan tänka mig att det kan vara riktigt svårt, närapå omöjligt, att hitta boende såhär sent? Vad säger ni erfarna Serre-säsongare, ska jag bara lägga ner eller finns det möjlighet att hitta boende i januari? Är det någon som behöver en till person till sitt boende? Tacksam för all hjälp!! Ha de bra! Anne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Officiella Serre Chevalier 10/11
Tillbaka
Topp