Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Officiella Verbier tråden 2008/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 474023" data-attributes="member: 46762"><p>Ja, det är fan inte billigt på plats, och utbudet är väl inte superduper... Visst finns det fina grejer, men det kostar ju definitivt! Alpingaraget är ju rena rama Willys-varianten i jämförelse. Så mitt tips är Sverige eller "Tyskland"...</p><p></p><p>Inte för att jag kommer säsonga där i år, eller gjorde det förra året (även om det halvt känns som det) så kan jag ju meddela att jag förhoppningsvis och troligtvis spenderar jul/nyår där i år igen... Så dra på er regnkläderna när ni ser mig gå in på Farinet! Jag kommer säkert leta efter lite åksällskap när jag väl kommer ner, men då skriver jag nog när det börjar närma sig, polarna är ju inte lediga alla dagar tyvärr...</p><p></p><p>Värt att ta upp redan nu att jag gärna är med och arrangerar ett Derby de Mont Fort igen, dvs. race från toppen ner till Puben. Detta bör inte missas om ni vill kalla er för hårda skidåkare!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 474023, member: 46762"] Ja, det är fan inte billigt på plats, och utbudet är väl inte superduper... Visst finns det fina grejer, men det kostar ju definitivt! Alpingaraget är ju rena rama Willys-varianten i jämförelse. Så mitt tips är Sverige eller "Tyskland"... Inte för att jag kommer säsonga där i år, eller gjorde det förra året (även om det halvt känns som det) så kan jag ju meddela att jag förhoppningsvis och troligtvis spenderar jul/nyår där i år igen... Så dra på er regnkläderna när ni ser mig gå in på Farinet! Jag kommer säkert leta efter lite åksällskap när jag väl kommer ner, men då skriver jag nog när det börjar närma sig, polarna är ju inte lediga alla dagar tyvärr... Värt att ta upp redan nu att jag gärna är med och arrangerar ett Derby de Mont Fort igen, dvs. race från toppen ner till Puben. Detta bör inte missas om ni vill kalla er för hårda skidåkare! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Officiella Verbier tråden 2008/09
Tillbaka
Topp