Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Officiella Verbier tråden 2008/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 474341" data-attributes="member: 46762"><p>När jag har strosat gatan ner har utbudet iofs tillfredställt mitt mm-älskande sinne, men jag har alltid tyckt att priserna har varit i överkant. Fina gatan + avancerade skidor + lättlurade snorrika människor brukar ofta resultera i ganska små prislappar med många siffror.</p><p></p><p>Sen ger jag mig helt och hållet om att det skulle vara dyrt att köpa grejer från S-C till Schweiz, glömde totalt att de står utanför EU. Har bara snabb tittat på frakt tidigare, iofs så skljde frakten bara någon hundring, vilket verkligen inte gör några stora förändringar. Dock såg jag nu att det var 25€ till CH, dvs. samma som Sverige! </p><p></p><p>... och angående derby. Vem har sagt att man kör i pisten? Bara för att Anton måste köra i pisten för att försöka komma i kapp mig betyder väl inte att man måste köra där? Sen måste jag tillägga att säkerheten har varit väldigt högt prioriterad på de race vi har kört, och det menar jag verkligen! Hur nu säkerhet kan blandas in när man väljer att göra en sån här grej från första början är en annan fråga...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 474341, member: 46762"] När jag har strosat gatan ner har utbudet iofs tillfredställt mitt mm-älskande sinne, men jag har alltid tyckt att priserna har varit i överkant. Fina gatan + avancerade skidor + lättlurade snorrika människor brukar ofta resultera i ganska små prislappar med många siffror. Sen ger jag mig helt och hållet om att det skulle vara dyrt att köpa grejer från S-C till Schweiz, glömde totalt att de står utanför EU. Har bara snabb tittat på frakt tidigare, iofs så skljde frakten bara någon hundring, vilket verkligen inte gör några stora förändringar. Dock såg jag nu att det var 25€ till CH, dvs. samma som Sverige! ... och angående derby. Vem har sagt att man kör i pisten? Bara för att Anton måste köra i pisten för att försöka komma i kapp mig betyder väl inte att man måste köra där? Sen måste jag tillägga att säkerheten har varit väldigt högt prioriterad på de race vi har kört, och det menar jag verkligen! Hur nu säkerhet kan blandas in när man väljer att göra en sån här grej från första början är en annan fråga... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Officiella Verbier tråden 2008/09
Tillbaka
Topp