Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Officiella Verbier tråden 2008/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 474926" data-attributes="member: 46762"><p>Tillåt mig att småle, SOS-butiken är ett skämt! Jag och en polare gick in och körde den mycket enkla frågan: "Vilken är eran bästa jacka?" Dels var de lite osäkra, men efter lite betänketid (och komplettering från mig om att jag letade efter en skaljacka) visade de oss en orangeröd historia i Softshell med halvfoder... Hmm... Jag ville ju ha en skaljacka... Men det var en jättebra jacka, den hade inbyggd Recco-reflektor vilket ju var bra, enligt dem. Min eminente polare förgyllde då det hela med den i situationen obligatoriska: "Ja, det är ju bra för att hitta liket..." Men visst, 6500:- för en jacka med halvfoder och Recco-reflektor. Och jag som tyckte Norröna var tokdyra designgrejer, när vi svenskar är ännu bättre! Sen vette fan om man blir bra av att åka av några speciella kläder.</p><p></p><p>Vi ses på Farinet, och ett litet tips, kolla på tangenterna bredvid M-tangenten...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 474926, member: 46762"] Tillåt mig att småle, SOS-butiken är ett skämt! Jag och en polare gick in och körde den mycket enkla frågan: "Vilken är eran bästa jacka?" Dels var de lite osäkra, men efter lite betänketid (och komplettering från mig om att jag letade efter en skaljacka) visade de oss en orangeröd historia i Softshell med halvfoder... Hmm... Jag ville ju ha en skaljacka... Men det var en jättebra jacka, den hade inbyggd Recco-reflektor vilket ju var bra, enligt dem. Min eminente polare förgyllde då det hela med den i situationen obligatoriska: "Ja, det är ju bra för att hitta liket..." Men visst, 6500:- för en jacka med halvfoder och Recco-reflektor. Och jag som tyckte Norröna var tokdyra designgrejer, när vi svenskar är ännu bättre! Sen vette fan om man blir bra av att åka av några speciella kläder. Vi ses på Farinet, och ett litet tips, kolla på tangenterna bredvid M-tangenten... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Officiella Verbier tråden 2008/09
Tillbaka
Topp