Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Officiella Verbier tråden 2008/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jakob_Sanne" data-source="post: 475210" data-attributes="member: 31587"><p>Charlie har med önskvärd tydlighet visat att om man skriver som om man är 5 år gammal så kan det lätt uppstå missförstånd. Nu när jag läser inlägget för sjätte gången så tror jag att han menar SOS-butiken på "norlands gatan i sthlm" så har vi det klart för oss. Tror inte den ligger i Verbier. Hittar inte den på internet heller så antagligen finns den inte. Solförmörkelser inträffar 2-5 gånger om året. Alpingaraget händer aldrig. Har blivit en något haltande jämförelse här mellan jetset-skidORTEN Verbier och en dyr BUTIK i Stockholm. Jag och min dryga skånska vän var inne i en butik i Stockholm och frågade vilken deras bästa jacka var. Dels var de lite osäkra (precis som alla andra stockholmare), men efter lite betänketid visade de oss nån slags blå dunjacka av fjällrävensnitt. Hmm tänkte jag, har jag på mig den här i skåne så blir jag nog skjuten på nära håll med något grovkalibrigt vapen. Min eminenta (men dryga) polare förgyllde då med det obligatoriska "Ja det blir nog svårt att identifiera liket.." Men, det är ju klart, varför recensera varenda dålig butik i Stockholm när man istället kan rekommendera någon av de bra som finns.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jakob_Sanne, post: 475210, member: 31587"] Charlie har med önskvärd tydlighet visat att om man skriver som om man är 5 år gammal så kan det lätt uppstå missförstånd. Nu när jag läser inlägget för sjätte gången så tror jag att han menar SOS-butiken på "norlands gatan i sthlm" så har vi det klart för oss. Tror inte den ligger i Verbier. Hittar inte den på internet heller så antagligen finns den inte. Solförmörkelser inträffar 2-5 gånger om året. Alpingaraget händer aldrig. Har blivit en något haltande jämförelse här mellan jetset-skidORTEN Verbier och en dyr BUTIK i Stockholm. Jag och min dryga skånska vän var inne i en butik i Stockholm och frågade vilken deras bästa jacka var. Dels var de lite osäkra (precis som alla andra stockholmare), men efter lite betänketid visade de oss nån slags blå dunjacka av fjällrävensnitt. Hmm tänkte jag, har jag på mig den här i skåne så blir jag nog skjuten på nära håll med något grovkalibrigt vapen. Min eminenta (men dryga) polare förgyllde då med det obligatoriska "Ja det blir nog svårt att identifiera liket.." Men, det är ju klart, varför recensera varenda dålig butik i Stockholm när man istället kan rekommendera någon av de bra som finns. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Officiella Verbier tråden 2008/09
Tillbaka
Topp