Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Officiella Verbier tråden 2008/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="friedsam" data-source="post: 476422" data-attributes="member: 85662"><p>håller med peter, denna tråden blev väldigt konstigt, alla bara trackar! så ag börjar på ny kula.. </p><p></p><p>jag heter matilda och sitter just nu i verbier, byn e helt underbar. jg tog mig ner hit med flyg och sen tåg, sjukt jobbigt däremot med tåg men det löser sig alltid. jag åkte ner nu för att hitta jobb, det har varit sjukt svet att få tag på jobb här nere, alla bra "pratar du frnska" vilket jag absolut inte gör. men jag gick från pub till pub och fick tillsut jobb bakom baren på offsore, vilket jag blev sjukt nöjd med. </p><p></p><p>jag är en tjej som e öppen och glad coh som aldrig ger upp. jag har åkt skidor sen jag var 2 år och älskar fortfarande att åka. </p><p></p><p>jag och min tjejkompis ska bo tillsammans med 2 killar på 20m2 (har förstått att det e så man bor i verbier. </p><p></p><p>målet e väl att utväcklas bakom baren och att får åka så mycket skidor som man vill, och så ska vi inte glöma festandet som verkar vara på top här. </p><p></p><p>just nu sitter jag på pub mont for, där typ alla gamla säsongare verkar ha kommit redan. chill stäming men det kommer antagligen bli en galen säsong.. </p><p></p><p>hör av er till mig om nu undrar någonting om byn eller och n vill att jags ka ta teda på någontoing, åker dock hem på fred morgon så ni har bara några timr på er att fråga :P </p><p></p><p>ha det bra! </p><p>hoppas vi ses där nere! </p><p></p><p>LOVE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="friedsam, post: 476422, member: 85662"] håller med peter, denna tråden blev väldigt konstigt, alla bara trackar! så ag börjar på ny kula.. jag heter matilda och sitter just nu i verbier, byn e helt underbar. jg tog mig ner hit med flyg och sen tåg, sjukt jobbigt däremot med tåg men det löser sig alltid. jag åkte ner nu för att hitta jobb, det har varit sjukt svet att få tag på jobb här nere, alla bra "pratar du frnska" vilket jag absolut inte gör. men jag gick från pub till pub och fick tillsut jobb bakom baren på offsore, vilket jag blev sjukt nöjd med. jag är en tjej som e öppen och glad coh som aldrig ger upp. jag har åkt skidor sen jag var 2 år och älskar fortfarande att åka. jag och min tjejkompis ska bo tillsammans med 2 killar på 20m2 (har förstått att det e så man bor i verbier. målet e väl att utväcklas bakom baren och att får åka så mycket skidor som man vill, och så ska vi inte glöma festandet som verkar vara på top här. just nu sitter jag på pub mont for, där typ alla gamla säsongare verkar ha kommit redan. chill stäming men det kommer antagligen bli en galen säsong.. hör av er till mig om nu undrar någonting om byn eller och n vill att jags ka ta teda på någontoing, åker dock hem på fred morgon så ni har bara några timr på er att fråga :P ha det bra! hoppas vi ses där nere! LOVE [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Officiella Verbier tråden 2008/09
Tillbaka
Topp