Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
offpist i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 571456" data-attributes="member: 40931"><p>Nej det är klätterlag som är ute på äventyr... Ja ganska kul med hjälmkamera! =)</p><p></p><p>Du har rätt. Den har typ två namn, Cunningham eller Passerelle couloir. Man kommer ner till slutet av Glacier Rond. Passerelle betyder bro på franska tror jag och det verkar ju rätt logiskt... Man firar sig inte från andra sidan bron tror jag, däremot kan man köra in från nordsidan om man har pannben och det är bra snö. Alltså sätta på sig skidorna vid grottan och svänga vänster ganska direkt...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 571456, member: 40931"] Nej det är klätterlag som är ute på äventyr... Ja ganska kul med hjälmkamera! =) Du har rätt. Den har typ två namn, Cunningham eller Passerelle couloir. Man kommer ner till slutet av Glacier Rond. Passerelle betyder bro på franska tror jag och det verkar ju rätt logiskt... Man firar sig inte från andra sidan bron tror jag, däremot kan man köra in från nordsidan om man har pannben och det är bra snö. Alltså sätta på sig skidorna vid grottan och svänga vänster ganska direkt... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
offpist i alperna
Tillbaka
Topp