Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Offpist i badgastien?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tza-Chorizzo" data-source="post: 125075" data-attributes="member: 38550"><p>näää. lögn... vem fan följer skyltarna.. helt seriöst.. klart du kan åka offpist. men du behöver ju lite eget vett och omdöme såklart.. se upp för alla cracks i glaciären, de syns oftast inte ovanför snön och kan vara bara ett 20 tal meter från den preparerade backen.. =lavinsändare ett måste. en flaska jäger kan va bra att ha i ryggan oxå om du mot alla odds skulle hamna i en 100 m djup glaciär.. SÄKER OFFPIST ROLIG OFFPIST=SKRYT PÅ KROGEN=RAGG =bästa fall hemsläp.. glöm aldrig de duuu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tza-Chorizzo, post: 125075, member: 38550"] näää. lögn... vem fan följer skyltarna.. helt seriöst.. klart du kan åka offpist. men du behöver ju lite eget vett och omdöme såklart.. se upp för alla cracks i glaciären, de syns oftast inte ovanför snön och kan vara bara ett 20 tal meter från den preparerade backen.. =lavinsändare ett måste. en flaska jäger kan va bra att ha i ryggan oxå om du mot alla odds skulle hamna i en 100 m djup glaciär.. SÄKER OFFPIST ROLIG OFFPIST=SKRYT PÅ KROGEN=RAGG =bästa fall hemsläp.. glöm aldrig de duuu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Offpist i badgastien?
Tillbaka
Topp