Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Offpist i badgastien?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kartong" data-source="post: 125078"><p>Här ställer en ovetande kille en seriös fråga, genast skall några glin göra sej roliga och kommer med svar på dagisnivå. Alla frågor med ett seriöst ämne har rätt att få ett seriöst svar.</p><p></p><p>Så här är det i Österrike.</p><p>Offpiståkning är inte generellt fötbjudet. Men det gäller alltid förbud att skida i sk. Jungwaldt (ungskog nyplanterad ännu ej uppväxt skog) likaså i närheten av utfodringsställen för vilt, som har ett säkerhetsavstånd. Sen skall man respektera lokala avspärrningar som finns vid områden med ständigt återkommande hög risk.</p><p>Svar nog?</p><p>Tilläggas att Österrikarna inte är betydligt tuffare mot överträdelser än vad som är vanligt i Svedala</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kartong, post: 125078"] Här ställer en ovetande kille en seriös fråga, genast skall några glin göra sej roliga och kommer med svar på dagisnivå. Alla frågor med ett seriöst ämne har rätt att få ett seriöst svar. Så här är det i Österrike. Offpiståkning är inte generellt fötbjudet. Men det gäller alltid förbud att skida i sk. Jungwaldt (ungskog nyplanterad ännu ej uppväxt skog) likaså i närheten av utfodringsställen för vilt, som har ett säkerhetsavstånd. Sen skall man respektera lokala avspärrningar som finns vid områden med ständigt återkommande hög risk. Svar nog? Tilläggas att Österrikarna inte är betydligt tuffare mot överträdelser än vad som är vanligt i Svedala [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Offpist i badgastien?
Tillbaka
Topp