Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Offpist i Courmayeur vs Cervinia/Zermatt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmis" data-source="post: 1264961" data-attributes="member: 176039"><p>Courmayer är en favorit för mig, dit jag gärna återvänder. Nära Geneve o med det Italien lan erbjuda. Nu åker jag mest pist men vad jag förstått av de mer offpiste åkande typerna är det riktigt bra! Dock så ligger mycket i solen och det finns ju risk att det inte snöar just den veckan. Inga problem med buss till charmonix dalen, som nån sa så går den typ varje timme med åtminstone pre-covid flera olika aktörer. Men som sagt boka i förväg. Från courmayer kan man ju även ta en sväng till la thuile om andan faller på. Cervinia har jag ännu obesökt så kan ej jämnföra men skulle säga att Courmayer är ett bra val. Iö det lönar sig inte att köra egen bil fram o tillbaka i Mt Blanc tunneln, där förlorar man det man vann på att bo i Italien</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmis, post: 1264961, member: 176039"] Courmayer är en favorit för mig, dit jag gärna återvänder. Nära Geneve o med det Italien lan erbjuda. Nu åker jag mest pist men vad jag förstått av de mer offpiste åkande typerna är det riktigt bra! Dock så ligger mycket i solen och det finns ju risk att det inte snöar just den veckan. Inga problem med buss till charmonix dalen, som nån sa så går den typ varje timme med åtminstone pre-covid flera olika aktörer. Men som sagt boka i förväg. Från courmayer kan man ju även ta en sväng till la thuile om andan faller på. Cervinia har jag ännu obesökt så kan ej jämnföra men skulle säga att Courmayer är ett bra val. Iö det lönar sig inte att köra egen bil fram o tillbaka i Mt Blanc tunneln, där förlorar man det man vann på att bo i Italien [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Offpist i Courmayeur vs Cervinia/Zermatt?
Tillbaka
Topp