Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Offpist i Whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mumak" data-source="post: 152757" data-attributes="member: 29343"><p>e i whistler nu. jo d stämmer att d e lite tyngre snö än om man jämför med någon skidort längre in i kanada, </p><p>men den varierar ganska mycket, oftast e d ingt super lätt men ja tycker ändå att snön ofta varit bra.whistler </p><p>ligger som du säger ganska nära kusten. vill dock säga att offpiståkningen e riktigt grym. i år har d snöat som </p><p>fan så jag har haft ganska många puderdagar. d största problemet e väl att d mesta blir uppåkt väldigt fort, men </p><p>d finns ju en anledning till att d e mycket folk här. hikar man någon timme e d ju dock inte massa folk precis. </p><p>tilbringar du säsongen i kicking horse så antar jag att du kommer få mer orört fluff fluff men då får du finns d ju </p><p>oxå bara strippklubben att hänga på... </p><p></p><p>kan bara säga att ja trivs riktigt bra här i whistler. just nu sitter ja å dricker lite öl, ska snart dra på punknight på </p><p>boot pub. jävla röj där...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mumak, post: 152757, member: 29343"] e i whistler nu. jo d stämmer att d e lite tyngre snö än om man jämför med någon skidort längre in i kanada, men den varierar ganska mycket, oftast e d ingt super lätt men ja tycker ändå att snön ofta varit bra.whistler ligger som du säger ganska nära kusten. vill dock säga att offpiståkningen e riktigt grym. i år har d snöat som fan så jag har haft ganska många puderdagar. d största problemet e väl att d mesta blir uppåkt väldigt fort, men d finns ju en anledning till att d e mycket folk här. hikar man någon timme e d ju dock inte massa folk precis. tilbringar du säsongen i kicking horse så antar jag att du kommer få mer orört fluff fluff men då får du finns d ju oxå bara strippklubben att hänga på... kan bara säga att ja trivs riktigt bra här i whistler. just nu sitter ja å dricker lite öl, ska snart dra på punknight på boot pub. jävla röj där... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Offpist i Whistler
Tillbaka
Topp