Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Offpist Is Not A Crime!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Staffan_N" data-source="post: 35796" data-attributes="member: 30414"><p>Nått högdjur på SLAO sa imorse på nyheterna att det skulle bli staffbart att sätta igång en lavin. Jag håller med honom att detta borde vara fallet, om det sker ovanför lift eller ovanför andra som åker. Men om det inte är någon annan i närheten tycker jag att det bara låter som att de vill ha oss i backarna för att det är bekvämt för dem. </p><p></p><p>De verkar inte som om de ser det roliga i att åka offpist, för det de sa var att om att åka offpist var att det var att testa gränserna. Men det är inte det det handlar om, inte för mig ivarjefall utan det är både skönare och roligare att åka offpist än att trycka pist med 10 000 pers till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Staffan_N, post: 35796, member: 30414"] Nått högdjur på SLAO sa imorse på nyheterna att det skulle bli staffbart att sätta igång en lavin. Jag håller med honom att detta borde vara fallet, om det sker ovanför lift eller ovanför andra som åker. Men om det inte är någon annan i närheten tycker jag att det bara låter som att de vill ha oss i backarna för att det är bekvämt för dem. De verkar inte som om de ser det roliga i att åka offpist, för det de sa var att om att åka offpist var att det var att testa gränserna. Men det är inte det det handlar om, inte för mig ivarjefall utan det är både skönare och roligare att åka offpist än att trycka pist med 10 000 pers till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Offpist Is Not A Crime!
Tillbaka
Topp