Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Offpist lagg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sture-sson" data-source="post: 138971" data-attributes="member: 42161"><p>jag själv är 180 0 väger 80-81kg i strumplästen.. jag köpte mig Völkl Gotama 183. den ger mig bärighet nog för d flesta förhållanden, men jag skulle lätt tänka mig 190 skidan oxo, allt är väl vilken typ av karaktär man är ute efter i en skida, jag tycker om kotare och "kvickare" skidor,där av valet av 183 Gotama. den skidan ger mig den kompromiss jag söker för att kunna ta mig ner i d flesta fören, men ett par Sanouk står på inköpslistan för djupare och lättare puderdagar. men jag skulle tipsa om Gotama.. men tänkt på vad du är ute efter.. feta svängar eller inte..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sture-sson, post: 138971, member: 42161"] jag själv är 180 0 väger 80-81kg i strumplästen.. jag köpte mig Völkl Gotama 183. den ger mig bärighet nog för d flesta förhållanden, men jag skulle lätt tänka mig 190 skidan oxo, allt är väl vilken typ av karaktär man är ute efter i en skida, jag tycker om kotare och "kvickare" skidor,där av valet av 183 Gotama. den skidan ger mig den kompromiss jag söker för att kunna ta mig ner i d flesta fören, men ett par Sanouk står på inköpslistan för djupare och lättare puderdagar. men jag skulle tipsa om Gotama.. men tänkt på vad du är ute efter.. feta svängar eller inte.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Offpist lagg
Tillbaka
Topp