Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Offpist Norge
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olleski12" data-source="post: 1313783" data-attributes="member: 188766"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag funderar på var årets skidresa ska bli någonstans. Jag är ute efter bra offpist, freeride åkning, bra snö och stora berg max ca 8-9 timmar från Göteborg. Jag har hittills hunnit kolla in Gausta, sogndal, röldal och norefjell i Norge. Jag vet att sogndal ska erbjuda riktigt fin snö och snösäkert. Att Gaustatoppen är ett riktigt stort berg och att norefjell har fina öppna områden för puderåkning. Jag vill gärna veta mer om ställena om någon har vart där och om någon har tips på andra bättre ställen inom den kategori jag nämnde. </p><p></p><p>Alla synpunkter uppskattas!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olleski12, post: 1313783, member: 188766"] Hej! Jag funderar på var årets skidresa ska bli någonstans. Jag är ute efter bra offpist, freeride åkning, bra snö och stora berg max ca 8-9 timmar från Göteborg. Jag har hittills hunnit kolla in Gausta, sogndal, röldal och norefjell i Norge. Jag vet att sogndal ska erbjuda riktigt fin snö och snösäkert. Att Gaustatoppen är ett riktigt stort berg och att norefjell har fina öppna områden för puderåkning. Jag vill gärna veta mer om ställena om någon har vart där och om någon har tips på andra bättre ställen inom den kategori jag nämnde. Alla synpunkter uppskattas! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Offpist Norge
Tillbaka
Topp