Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Offpist och pist tips för VT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mrmarre" data-source="post: 1044344" data-attributes="member: 149479"><p>Hej!</p><p></p><p>Ska åka till Val Thorens för första gången i februari nästa år tillsammans med mina kompisar. </p><p>Eftersom att det är första gången som vi åker dit kommer vi inte att köpa liftkort för hela systemet (Les trois vallées) utan bara för Val Thorens och Oreille. </p><p></p><p>Har tidigare bara åkt skidor i Sverige (3-4 veckor varje säsong) men känner att jag klarar av det mesta!</p><p>Finns det någon med tips på vart man kan finna lättåtkomlig offpist eller några pister som kan rekommenderas lite extra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mrmarre, post: 1044344, member: 149479"] Hej! Ska åka till Val Thorens för första gången i februari nästa år tillsammans med mina kompisar. Eftersom att det är första gången som vi åker dit kommer vi inte att köpa liftkort för hela systemet (Les trois vallées) utan bara för Val Thorens och Oreille. Har tidigare bara åkt skidor i Sverige (3-4 veckor varje säsong) men känner att jag klarar av det mesta! Finns det någon med tips på vart man kan finna lättåtkomlig offpist eller några pister som kan rekommenderas lite extra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Offpist och pist tips för VT
Tillbaka
Topp