Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Offpist-sällskap Riksgränsen v. 11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrT-SB" data-source="post: 1316526" data-attributes="member: 190648"><p>Hej. Har funderat på att åka upp till Riksgränsen, kan behöva jobba lite på morgonen eller kvällen men kan växla med det och den tid man kan få vara ute. Jag åker både skidor och snowboard, snowboard de senaste säsongerna och var i Riksgränsen förra säsongen en vecka själv. Det vore kul med rese sällskap. När du tänker offpist, är det med skidor eller sb? är det i liftsystemet eller tänker du toppturer?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrT-SB, post: 1316526, member: 190648"] Hej. Har funderat på att åka upp till Riksgränsen, kan behöva jobba lite på morgonen eller kvällen men kan växla med det och den tid man kan få vara ute. Jag åker både skidor och snowboard, snowboard de senaste säsongerna och var i Riksgränsen förra säsongen en vecka själv. Det vore kul med rese sällskap. När du tänker offpist, är det med skidor eller sb? är det i liftsystemet eller tänker du toppturer? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Offpist-sällskap Riksgränsen v. 11
Tillbaka
Topp