Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpist skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 538083" data-attributes="member: 58561"><p>öh, jag har åkt på ehp hela vintern, i såväl midjedjupt puder i härjedalen som slaskig puckelpist i sälen (där för övrigt alla pister blir puckelpister på eftermiddagen under våren), och har inte haft några som helst problem med mina skidor. faktum är att de var fantastiska i uppkörd vårslask. i stenhård pist kl 9 på morgonen är det säkert roligare med racelagg under fötterna, men hur bra funkar de utanför pisten?</p><p></p><p>äh, det är bara inse att det där är en fråga om vana, smak och teknik.</p><p></p><p>edit: kan ju tillägga att den bästa feta skida jag åkt i pist är nordica blower. 110 mm och går som ett förbannat lok. skitbra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 538083, member: 58561"] öh, jag har åkt på ehp hela vintern, i såväl midjedjupt puder i härjedalen som slaskig puckelpist i sälen (där för övrigt alla pister blir puckelpister på eftermiddagen under våren), och har inte haft några som helst problem med mina skidor. faktum är att de var fantastiska i uppkörd vårslask. i stenhård pist kl 9 på morgonen är det säkert roligare med racelagg under fötterna, men hur bra funkar de utanför pisten? äh, det är bara inse att det där är en fråga om vana, smak och teknik. edit: kan ju tillägga att den bästa feta skida jag åkt i pist är nordica blower. 110 mm och går som ett förbannat lok. skitbra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpist skidor
Tillbaka
Topp