Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Offpist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 118056" data-attributes="member: 47499"><p>Det där med twin är bara en lite parantes och spelar igentligen inte så stor roll. Åker med ganska mycket kraft på laggen så dom får inte vara mjuka som smör. </p><p></p><p>Lika det där med piståkningen ska väll inte heller tas allt för seriöst då jag inte syftar på nån högfartsåkning utan mer cruisa lite med polarna till och från olika offpist ormåden. Meningen är väll att man ska kunna ta sig ner med nån sväng lite här och där.</p><p></p><p>Det som prioriteras nu är fortfarande lite vridstyvhet men tillräcklig mjukhet för att kunna åka snävt i skogen när det har dumpat rejält. Då jag inte har tillgång till så mycket stora berg är väll skogsåkningen av största prioritet. Men skidorna får inte vara allt för ostabila vid höga farter. </p><p></p><p>Jalle... Du rekomenderade inte SP som alla värkade göra utan du rekomenderade K2 Cheif. Den verkar värkligen intresant den med. Har bara provat några få K2 skidor och det är inte offpist laggen. Men kännslan i dom var wunderbar. Kom överens med dom på första åket. Har Cheif samma känsla tror jag nog att det kan bli kärlek mellan dom och mig. Ska springa och leta upp en skidtidning där dom var testade och kika lite. Du kanske kan rekomendera någon sida där dom finns för en billig peng? </p><p></p><p>Kom på att jag har hört något om en skida kallad AK Madden eller något sånt. Vem tillverkar den? Hur känns den? Priset?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 118056, member: 47499"] Det där med twin är bara en lite parantes och spelar igentligen inte så stor roll. Åker med ganska mycket kraft på laggen så dom får inte vara mjuka som smör. Lika det där med piståkningen ska väll inte heller tas allt för seriöst då jag inte syftar på nån högfartsåkning utan mer cruisa lite med polarna till och från olika offpist ormåden. Meningen är väll att man ska kunna ta sig ner med nån sväng lite här och där. Det som prioriteras nu är fortfarande lite vridstyvhet men tillräcklig mjukhet för att kunna åka snävt i skogen när det har dumpat rejält. Då jag inte har tillgång till så mycket stora berg är väll skogsåkningen av största prioritet. Men skidorna får inte vara allt för ostabila vid höga farter. Jalle... Du rekomenderade inte SP som alla värkade göra utan du rekomenderade K2 Cheif. Den verkar värkligen intresant den med. Har bara provat några få K2 skidor och det är inte offpist laggen. Men kännslan i dom var wunderbar. Kom överens med dom på första åket. Har Cheif samma känsla tror jag nog att det kan bli kärlek mellan dom och mig. Ska springa och leta upp en skidtidning där dom var testade och kika lite. Du kanske kan rekomendera någon sida där dom finns för en billig peng? Kom på att jag har hört något om en skida kallad AK Madden eller något sånt. Vem tillverkar den? Hur känns den? Priset? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Offpist
Tillbaka
Topp