Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Offpist!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SkorpanGC" data-source="post: 833698" data-attributes="member: 118266"><p>Tja!</p><p></p><p>Det börjar närma sig resan till vemdalen nu! </p><p>I brist på lite annat att göra för tillfället ville jag mest höra om lite åsikter angående Offpiståkning för en nybörjare, typ, vad bör jag tänka på, tips från de som kanske tidigare varit i Vemdalen Björnrike och lite nyttigheter mest <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Tackar för svar!</p><p>Ha det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SkorpanGC, post: 833698, member: 118266"] Tja! Det börjar närma sig resan till vemdalen nu! I brist på lite annat att göra för tillfället ville jag mest höra om lite åsikter angående Offpiståkning för en nybörjare, typ, vad bör jag tänka på, tips från de som kanske tidigare varit i Vemdalen Björnrike och lite nyttigheter mest :) Tackar för svar! Ha det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Offpist!
Tillbaka
Topp