Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Offpist!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Swedish-banana" data-source="post: 833837" data-attributes="member: 100163"><p>Helt klart korrekt metod.</p><p></p><p>Som nybörjare som vill åka offpist är det ju bara att köra lite vid sidan av backen.</p><p><img src="http://www.skistar.com/PageFiles/64646/vemdalen_pistkarta_stor.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></p><p></p><p>Om man åker mellan 6:an och D-liften så brukar det vara rätt najs. Det är lite stenar/drops och i slutet lite träd med stora mellanrum. Dock är åket på kanske 30 sekunder :lol:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Swedish-banana, post: 833837, member: 100163"] Helt klart korrekt metod. Som nybörjare som vill åka offpist är det ju bara att köra lite vid sidan av backen. [img]http://www.skistar.com/PageFiles/64646/vemdalen_pistkarta_stor.jpg[/img] Om man åker mellan 6:an och D-liften så brukar det vara rätt najs. Det är lite stenar/drops och i slutet lite träd med stora mellanrum. Dock är åket på kanske 30 sekunder :lol: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Offpist!
Tillbaka
Topp