Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpiståkning Randonnébindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjo_orret" data-source="post: 576947" data-attributes="member: 14453"><p>Tack för dina erfarenheter Skanz! Intresant.</p><p>Är själv en nöjd dynafit användare, men funderar på byte av skidor i år. Kör Gotama nu, men dom känns lite små för mig på både längd och bredd. Just Sidestash som du nämner har jag grunnat lite på. Har du testat dem? Är lite orolig att dom är just styva och tunga med tanke på metall-laminaten. Synd att dom inte gjorde en ny Coomba med sidestash måtten istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjo_orret, post: 576947, member: 14453"] Tack för dina erfarenheter Skanz! Intresant. Är själv en nöjd dynafit användare, men funderar på byte av skidor i år. Kör Gotama nu, men dom känns lite små för mig på både längd och bredd. Just Sidestash som du nämner har jag grunnat lite på. Har du testat dem? Är lite orolig att dom är just styva och tunga med tanke på metall-laminaten. Synd att dom inte gjorde en ny Coomba med sidestash måtten istället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpiståkning Randonnébindning
Tillbaka
Topp