Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpiståkning Randonnébindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 578190" data-attributes="member: 40931"><p>Fredde:</p><p></p><p>Jag turar mycket och jag kör mycket inbounds... Kanske är förhållandet 50/50 om man slår ut det. Det låter som du kommer göra ungefär samma? </p><p></p><p>Jag kör uteslutande med Duke och alpinpjäxor, alternativt vanliga bindningar och alpinpjäxor. Förvisso är det så att jag i mina våta drömmar har en till tur-setup med dynafit och lämpliga pjäxor, det är mkt bättre vid längre turer när man går mkt på platten och över sten osv. Och såklart lättare på uppvägen.</p><p></p><p>Men jag tycker ändå det är bästa kombinationen så länge man oftast kör liftbaserade turer alternativt dagsturer.</p><p></p><p>Oj nu läste jag att du redan kör på turpjäxor och jag antar du är nöjd med hur det är att köra i dessa. Så då kan du lätt köra dynafit och lämpliga moderna pjäxor som kommer vara bättre skidkänsla i än dina nuvarande.</p><p></p><p>Ja det var ju ett jävla onödigt inlägg det här blev... äh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 578190, member: 40931"] Fredde: Jag turar mycket och jag kör mycket inbounds... Kanske är förhållandet 50/50 om man slår ut det. Det låter som du kommer göra ungefär samma? Jag kör uteslutande med Duke och alpinpjäxor, alternativt vanliga bindningar och alpinpjäxor. Förvisso är det så att jag i mina våta drömmar har en till tur-setup med dynafit och lämpliga pjäxor, det är mkt bättre vid längre turer när man går mkt på platten och över sten osv. Och såklart lättare på uppvägen. Men jag tycker ändå det är bästa kombinationen så länge man oftast kör liftbaserade turer alternativt dagsturer. Oj nu läste jag att du redan kör på turpjäxor och jag antar du är nöjd med hur det är att köra i dessa. Så då kan du lätt köra dynafit och lämpliga moderna pjäxor som kommer vara bättre skidkänsla i än dina nuvarande. Ja det var ju ett jävla onödigt inlägg det här blev... äh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpiståkning Randonnébindning
Tillbaka
Topp