Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Offpistkurs i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ulf_Petersen" data-source="post: 31623" data-attributes="member: 30486"><p>Hallå ja.</p><p></p><p>Trist det där med dina polare. Själv har jag en brorsa som är galen i off-pist (liksom jag). Det är ju en klar miss om man inte har åkt off-pist för det är ju det bästa som finns.</p><p></p><p>Skidskolan i Åre gick jag själv i för ett antal år sedan. De lär ut väldigt bra och man blir aldrig fullärd.</p><p></p><p>Om man kan tänka sig att röra sig utanför Sveriges gränser kan jag rekommendera UCPA. Där har de rena off-pist kurser. Det åks dock mycket off-pist i de svårare grupperna (E och uppåt, där jag är säker på att du platsar). Där träffar man jämngoda åkare och skidlärarna kör tufft (i alla fall i F-gruppen).</p><p>Dock tycker jag att de börjar bli dyra !</p><p></p><p>kolla på www.ucpa.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ulf_Petersen, post: 31623, member: 30486"] Hallå ja. Trist det där med dina polare. Själv har jag en brorsa som är galen i off-pist (liksom jag). Det är ju en klar miss om man inte har åkt off-pist för det är ju det bästa som finns. Skidskolan i Åre gick jag själv i för ett antal år sedan. De lär ut väldigt bra och man blir aldrig fullärd. Om man kan tänka sig att röra sig utanför Sveriges gränser kan jag rekommendera UCPA. Där har de rena off-pist kurser. Det åks dock mycket off-pist i de svårare grupperna (E och uppåt, där jag är säker på att du platsar). Där träffar man jämngoda åkare och skidlärarna kör tufft (i alla fall i F-gruppen). Dock tycker jag att de börjar bli dyra ! kolla på www.ucpa.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Offpistkurs i Åre?
Tillbaka
Topp