Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Offpistrepor i Saalbach/hinterglemm/leogang??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Westling" data-source="post: 65390" data-attributes="member: 27636"><p>Jag blir så trött på alla som ska dryga sig. Saalbach har grym (i alla fall helt ok) off-pist, i stort sett mitt i systemet. Ta Schattbergbahn, åk ner mot stan och ut vid staketet nästan direkt till höger. Bra skogsåk, skråa tillbaka på liten transport till vänster efter ca 3-400 m. Ta Kohlmais upp, åk skiers right mot Spielberghaus och ta av från transporten ner på någon av åkrarna. Lite knixigt i slutet men bra åk, kälkbacken från Spielberghaus tar er ner till Saalbach igen. Ta bussen längst upp i Hinterglemm och gå upp spectators left mot det stora korset. Bra åk med många fallhöjdsmeter, var inte rädd för skogen och man kommer alltid ner till vägen där skidbussen går. Hälsa Bobby´s!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Westling, post: 65390, member: 27636"] Jag blir så trött på alla som ska dryga sig. Saalbach har grym (i alla fall helt ok) off-pist, i stort sett mitt i systemet. Ta Schattbergbahn, åk ner mot stan och ut vid staketet nästan direkt till höger. Bra skogsåk, skråa tillbaka på liten transport till vänster efter ca 3-400 m. Ta Kohlmais upp, åk skiers right mot Spielberghaus och ta av från transporten ner på någon av åkrarna. Lite knixigt i slutet men bra åk, kälkbacken från Spielberghaus tar er ner till Saalbach igen. Ta bussen längst upp i Hinterglemm och gå upp spectators left mot det stora korset. Bra åk med många fallhöjdsmeter, var inte rädd för skogen och man kommer alltid ner till vägen där skidbussen går. Hälsa Bobby´s! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Offpistrepor i Saalbach/hinterglemm/leogang??
Tillbaka
Topp