Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskida för fart
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="raassmus" data-source="post: 949266" data-attributes="member: 53910"><p>tänkte nu passa på att fixa ett par nya offpist lagg, det jag är på jakt efter är en skida som tål höga farter, hårt underlag och vara allmänt fartstabila.</p><p></p><p>skidorna jag har kollat på är Moment Bibby Pro alt BC Navis eller BD zealot, varav bibby ligger bra till och zealoten, Navisen har jag inte känt så mycket på.</p><p></p><p>Åker hårt, aggresivt på alla underlag oskolat men ståsäker. Har ett par hellbents men de är lite mjuka när det blir hårt ute så det är ett komplement till den skidan jag är ute efter.</p><p></p><p>Jag är 178cm och väger runt en 90 kilo, bibbyn har jag kollat på 196 cm, zealoten 182 då jag upplever den som lite hårdare? vad tror ni, någon mer skida jag skulle kolla på? eller tänker jag helt rätt här?</p><p></p><p>Tack</p><p></p><p>//Rasmus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="raassmus, post: 949266, member: 53910"] tänkte nu passa på att fixa ett par nya offpist lagg, det jag är på jakt efter är en skida som tål höga farter, hårt underlag och vara allmänt fartstabila. skidorna jag har kollat på är Moment Bibby Pro alt BC Navis eller BD zealot, varav bibby ligger bra till och zealoten, Navisen har jag inte känt så mycket på. Åker hårt, aggresivt på alla underlag oskolat men ståsäker. Har ett par hellbents men de är lite mjuka när det blir hårt ute så det är ett komplement till den skidan jag är ute efter. Jag är 178cm och väger runt en 90 kilo, bibbyn har jag kollat på 196 cm, zealoten 182 då jag upplever den som lite hårdare? vad tror ni, någon mer skida jag skulle kolla på? eller tänker jag helt rätt här? Tack //Rasmus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskida för fart
Tillbaka
Topp