Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskida för fart
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 949293" data-attributes="member: 83225"><p>Howitzern finns bara upp till 186 längd om jag inte minns fel? Om du tittar på Bibby i 196 så känns 186 Howitzer som en väldigt liten skida måste jag säga. 186 Howitzer är stadig och går fort men absolut inga lok. Det lilla jag hann prova 196 Bibbyn så kändes den rejält tung och dov, medan Howien är betydligt lättare och mer "crisp" så att säga. Det jag mest vill poängtera är att det är två väldigt olika skidor. Om du vill ha en ren högfartsskida och har bibby 196 i åtanke skulle jag nog snarare titta på skidor såsom Lotusen, Katana 191/197, Sevun, Salomon El dictator, Atomic Atlas eller nånting ditåt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 949293, member: 83225"] Howitzern finns bara upp till 186 längd om jag inte minns fel? Om du tittar på Bibby i 196 så känns 186 Howitzer som en väldigt liten skida måste jag säga. 186 Howitzer är stadig och går fort men absolut inga lok. Det lilla jag hann prova 196 Bibbyn så kändes den rejält tung och dov, medan Howien är betydligt lättare och mer "crisp" så att säga. Det jag mest vill poängtera är att det är två väldigt olika skidor. Om du vill ha en ren högfartsskida och har bibby 196 i åtanke skulle jag nog snarare titta på skidor såsom Lotusen, Katana 191/197, Sevun, Salomon El dictator, Atomic Atlas eller nånting ditåt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskida för fart
Tillbaka
Topp