Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskida för Sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ersbo" data-source="post: 873836"><p>Just nu står det mellan K2 Sidestash i 181 eller 188 cm och Ski Logik Howitzer i 186 cm.</p><p></p><p>Sidestashen kostar 7500 kr med Marker F12 Tour på en butik i Östersund.</p><p></p><p>Howitzern får jag för runt 5000 kr med Marker Baron. Jag har storlek 27,5 på mina pjäxor men Baronen är monterad för 29,5 så jag kommer behöva borra om skidan. Skidorna har använts bara använts en gång.</p><p></p><p>Vilka av skidorna borde jag välja? Om jag väljer Sidestashen vilken längd borde jag satsa på i sådana fall? Vilka skillnader finns mellan de båda skidorna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ersbo, post: 873836"] Just nu står det mellan K2 Sidestash i 181 eller 188 cm och Ski Logik Howitzer i 186 cm. Sidestashen kostar 7500 kr med Marker F12 Tour på en butik i Östersund. Howitzern får jag för runt 5000 kr med Marker Baron. Jag har storlek 27,5 på mina pjäxor men Baronen är monterad för 29,5 så jag kommer behöva borra om skidan. Skidorna har använts bara använts en gång. Vilka av skidorna borde jag välja? Om jag väljer Sidestashen vilken längd borde jag satsa på i sådana fall? Vilka skillnader finns mellan de båda skidorna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskida för Sverige
Tillbaka
Topp