Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskida för tjejer.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 781128" data-attributes="member: 1008"><p>Nu har du garanterat inte testat något annat i offpisten när du skriver sådär. Aura är tjejversionen av Mantra och en mycket bra skida. Men en bra puderskida är den (precis som Mantra) verkligen inte.</p><p></p><p>Trådskaparen själv har sagt att han själv kör Kuro och är ute efter en liknande skida. Så ni bör läsa tråden innan råd som dessa ges.</p><p></p><p>Kolla kanske på Roxy Mumbo Jumbo (Rossignol S7), finns i 166 och 176.</p><p>Fat-Y-Pus A-lottaW har fått rätt bra betyg vad jag har sett, finns i 170.</p><p>Salomon Czar är det en hel del här som åker på, finns i 166 och 174.</p><p>Själv älskar jag Black Diamond Megawatt, finns i 178 och har för mig att den kommer i en kortare nästa säsong. Annars finns Justice som är en mjukare, smalare och mindre extrem skida. Finns i kortare längder, tror det finns en 16X.</p><p>Eller kanske helt enkelt en Kuro i 175?</p><p>Pontoon som andra sagt.</p><p></p><p>Finns hur mycket som helst. Vad har hon åkt på tidigare etc?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 781128, member: 1008"] Nu har du garanterat inte testat något annat i offpisten när du skriver sådär. Aura är tjejversionen av Mantra och en mycket bra skida. Men en bra puderskida är den (precis som Mantra) verkligen inte. Trådskaparen själv har sagt att han själv kör Kuro och är ute efter en liknande skida. Så ni bör läsa tråden innan råd som dessa ges. Kolla kanske på Roxy Mumbo Jumbo (Rossignol S7), finns i 166 och 176. Fat-Y-Pus A-lottaW har fått rätt bra betyg vad jag har sett, finns i 170. Salomon Czar är det en hel del här som åker på, finns i 166 och 174. Själv älskar jag Black Diamond Megawatt, finns i 178 och har för mig att den kommer i en kortare nästa säsong. Annars finns Justice som är en mjukare, smalare och mindre extrem skida. Finns i kortare längder, tror det finns en 16X. Eller kanske helt enkelt en Kuro i 175? Pontoon som andra sagt. Finns hur mycket som helst. Vad har hon åkt på tidigare etc? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskida för tjejer.
Tillbaka
Topp