Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskida för tjejer.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skantorp" data-source="post: 791503"><p>Länkade Line Pandoras.</p><p>Är 159 cm och väger 60 kg, gick upp från klassisk pistskida till Line pandora (172) förra säsongen (kändes mycket då, men nu vill jag aldrig ha kortare)</p><p>En offpistskida bör vara längre, så att köpa en riktigt bra offpistskida och sen fega ur och köpa för korta är bara slöseri med pengar (och inte för att det ser ballt ut - ShredTed).</p><p></p><p>Fundera i exakt samma banor som om du handlade till dig själv, om du vore lite kortare. </p><p></p><p>Pandoran är lekfull, mjuk, perfekt i skogen. Sen har jag spanat på årets modell och den är sjukt snygg. </p><p>Har kompisar med mkt annan åkstil är jag som prövat samma skida, och är väldigt nöjda. Funderar dock på att skaffa ett par lite stiffare också.</p><p></p><p>Som sagt svårt att tipsa när man inte vet åkstil o dyl.</p><p></p><p>Brukar försöka ta mig upp till Åres skidtestarhelg, men förhållanderna är inte topp. </p><p></p><p>Lycka till </p><p>(Och hur lyckas forumtrådar ang tjejskidor etc inte hålla samma standard som liknande för killar (ballt? mannen betalar? När är det relevant?)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skantorp, post: 791503"] Länkade Line Pandoras. Är 159 cm och väger 60 kg, gick upp från klassisk pistskida till Line pandora (172) förra säsongen (kändes mycket då, men nu vill jag aldrig ha kortare) En offpistskida bör vara längre, så att köpa en riktigt bra offpistskida och sen fega ur och köpa för korta är bara slöseri med pengar (och inte för att det ser ballt ut - ShredTed). Fundera i exakt samma banor som om du handlade till dig själv, om du vore lite kortare. Pandoran är lekfull, mjuk, perfekt i skogen. Sen har jag spanat på årets modell och den är sjukt snygg. Har kompisar med mkt annan åkstil är jag som prövat samma skida, och är väldigt nöjda. Funderar dock på att skaffa ett par lite stiffare också. Som sagt svårt att tipsa när man inte vet åkstil o dyl. Brukar försöka ta mig upp till Åres skidtestarhelg, men förhållanderna är inte topp. Lycka till (Och hur lyckas forumtrådar ang tjejskidor etc inte hålla samma standard som liknande för killar (ballt? mannen betalar? När är det relevant?) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskida för tjejer.
Tillbaka
Topp