Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskida till gammal pisträv?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 936712" data-attributes="member: 80520"><p>Han testade Völkl Mantra (modellen innan den fick rocker) på hyr en vecka och verkade tycka att den var bra den också. Det är ju inte mycket skillnad i storlek (den är 98 mm), men det gick bra det också. Ska jag vara ärlig tror jag det spelar större roll med svängradien för en gammal skidräv än vad det spelar roll med hur mycket midja man har.</p><p></p><p>Min farsa kollade också på lite bredare modeller av Hendryx (upp mot 100-110), men skippade det i slutändan för att det drog iväg prismässigt :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 936712, member: 80520"] Han testade Völkl Mantra (modellen innan den fick rocker) på hyr en vecka och verkade tycka att den var bra den också. Det är ju inte mycket skillnad i storlek (den är 98 mm), men det gick bra det också. Ska jag vara ärlig tror jag det spelar större roll med svängradien för en gammal skidräv än vad det spelar roll med hur mycket midja man har. Min farsa kollade också på lite bredare modeller av Hendryx (upp mot 100-110), men skippade det i slutändan för att det drog iväg prismässigt :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskida till gammal pisträv?
Tillbaka
Topp