Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskidor tjej
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gussethegreat" data-source="post: 1078279" data-attributes="member: 159850"><p>Hej.. Min sambo har kör på Stella 179 cm. Vi åker mycke. Hon är helnöjd med skidan. Funkar överallt. Men är det isigt så blir det förstås jobbigare. Hon gillar dom skarpt. Har Guardian 13 bindning på så om man vill traska lite så går det bra med. Har köpt ett nytt par till henne så är du intresserad så kan du få köpa hennes Stella med Guardian bindning 13 om du vill. 3500kr. Håkan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gussethegreat, post: 1078279, member: 159850"] Hej.. Min sambo har kör på Stella 179 cm. Vi åker mycke. Hon är helnöjd med skidan. Funkar överallt. Men är det isigt så blir det förstås jobbigare. Hon gillar dom skarpt. Har Guardian 13 bindning på så om man vill traska lite så går det bra med. Har köpt ett nytt par till henne så är du intresserad så kan du få köpa hennes Stella med Guardian bindning 13 om du vill. 3500kr. Håkan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskidor tjej
Tillbaka
Topp