Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskidor tjej
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1078297" data-attributes="member: 77701"><p>Rossi Soul 7 är bland det mest lättåkta jag någonsin haft under fötterna, och med lättåkt menar jag i detta fallet inte något negativt. Bara ett par väldigt medgörliga lagg som klarar av det mesta utan krångel.</p><p>(Jag misstänker att det inte är någon slump att Soul 7 och lillasyskonet Sin 7 är stapelvara hos bland annat UCPA – de allra flesta trivs på dem.)</p><p></p><p>Övriga skidor du nämner har jag inte testat.</p><p></p><p>Men kommer du bo på en skidort? Isåfall skulle jag kolla med en handlare på plats – då kan du få testa runt och provåka olika par innan du bestämmer dig. Det är alltid allra bäst. Plus att man ska stötta sin lokala skidbutik och sådär. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1078297, member: 77701"] Rossi Soul 7 är bland det mest lättåkta jag någonsin haft under fötterna, och med lättåkt menar jag i detta fallet inte något negativt. Bara ett par väldigt medgörliga lagg som klarar av det mesta utan krångel. (Jag misstänker att det inte är någon slump att Soul 7 och lillasyskonet Sin 7 är stapelvara hos bland annat UCPA – de allra flesta trivs på dem.) Övriga skidor du nämner har jag inte testat. Men kommer du bo på en skidort? Isåfall skulle jag kolla med en handlare på plats – då kan du få testa runt och provåka olika par innan du bestämmer dig. Det är alltid allra bäst. Plus att man ska stötta sin lokala skidbutik och sådär. :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskidor tjej
Tillbaka
Topp