Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1145632" data-attributes="member: 149275"><p>Kört både Enforcer och rustler. Enforcer är den mest allsidiga skidan jag åkt i den bredden, men jag säljer mitt par nu då jag vill ha en lite mer djupsnö-orienterad skida (kör även Enforcer 93 som Sverige-skida).</p><p></p><p>Kan inte svara för sick day men ska också vara toppen. </p><p></p><p>Dock ska sägas att det finns ingen skida som är bäst på allt, du kommer få göra avkall. Men Enforcer (både 100 och 110) som endaskida är riktigt bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1145632, member: 149275"] Kört både Enforcer och rustler. Enforcer är den mest allsidiga skidan jag åkt i den bredden, men jag säljer mitt par nu då jag vill ha en lite mer djupsnö-orienterad skida (kör även Enforcer 93 som Sverige-skida). Kan inte svara för sick day men ska också vara toppen. Dock ska sägas att det finns ingen skida som är bäst på allt, du kommer få göra avkall. Men Enforcer (både 100 och 110) som endaskida är riktigt bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpistskidor
Tillbaka
Topp