Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
offpisttips önskas
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="serdo" data-source="post: 106824" data-attributes="member: 34148"><p>Kör brantare än vad du normalt kör i pisten. Det går offtast lite långsammare i lössnö så var inte rädd för att </p><p>åka brant. Tänk på lavinfaran dock! Annars gäller det mest att ha lite bakåtvikt o hitta en schyst balans. Jag </p><p>brukar säga att allt löser sig med lite extra fart...</p><p></p><p>Sen hjälper det ju också ifall du skaffar ett par feta lagg eller en rejält tilltagen bräda. /micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="serdo, post: 106824, member: 34148"] Kör brantare än vad du normalt kör i pisten. Det går offtast lite långsammare i lössnö så var inte rädd för att åka brant. Tänk på lavinfaran dock! Annars gäller det mest att ha lite bakåtvikt o hitta en schyst balans. Jag brukar säga att allt löser sig med lite extra fart... Sen hjälper det ju också ifall du skaffar ett par feta lagg eller en rejält tilltagen bräda. /micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
offpisttips önskas
Tillbaka
Topp