Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ögonvittnesrapporter efterlyses!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Signelinho" data-source="post: 243745" data-attributes="member: 28705"><p>Vi (b-crew), àkte ospàrat med pontoonerna vid col de mines har i verbier hela lordagen trots massa turister. Haller inte helt med tidigare talare gallande snotillgangen. Lite mindre nu, men da sa var det sakert 60cm sno vid attillas och lac de vaux. MKT trevlig andra dag for sasongen. BTW: de som sager att man inte kan aka pontoon i pisten suger pa att aka.</p><p></p><p>/B-crew, (jag, c-note, skribble + diverse rumskamrater och groopies). </p><p></p><p>PS; Hasse och Tobbe, nar kommer ni och valdgastar var stekiga lagenhet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Signelinho, post: 243745, member: 28705"] Vi (b-crew), àkte ospàrat med pontoonerna vid col de mines har i verbier hela lordagen trots massa turister. Haller inte helt med tidigare talare gallande snotillgangen. Lite mindre nu, men da sa var det sakert 60cm sno vid attillas och lac de vaux. MKT trevlig andra dag for sasongen. BTW: de som sager att man inte kan aka pontoon i pisten suger pa att aka. /B-crew, (jag, c-note, skribble + diverse rumskamrater och groopies). PS; Hasse och Tobbe, nar kommer ni och valdgastar var stekiga lagenhet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ögonvittnesrapporter efterlyses!
Tillbaka
Topp