Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ögonvittnesrapporter efterlyses!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oze" data-source="post: 264259" data-attributes="member: 16374"><p>Man får väl hålla tummarna, är själv på väg ner till Zermatt nästa vecka. Det ser dock rätt så lovande ut, då det skall snöa och bli kallt i början av denna vecka. Lågtrycket kommer dessutom från rätt håll, dvs nerifrån och då brukar det merparten av snön hamna i alperna runt Milano, typ Alagna, Gressoney och Zermatt på andra sidan. </p><p></p><p>En länk med bra data om läget i Gressoney:</p><p><a href="http://www.residenzadelsole.it/00italian/framed/meteo_gressoney.htm" target="_blank">http://www.residenzadelsole.it/00italian/framed/meteo_gressoney.htm</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oze, post: 264259, member: 16374"] Man får väl hålla tummarna, är själv på väg ner till Zermatt nästa vecka. Det ser dock rätt så lovande ut, då det skall snöa och bli kallt i början av denna vecka. Lågtrycket kommer dessutom från rätt håll, dvs nerifrån och då brukar det merparten av snön hamna i alperna runt Milano, typ Alagna, Gressoney och Zermatt på andra sidan. En länk med bra data om läget i Gressoney: [URL]http://www.residenzadelsole.it/00italian/framed/meteo_gressoney.htm[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ögonvittnesrapporter efterlyses!
Tillbaka
Topp