Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ögonvittnesrapporter efterlyses!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rahal" data-source="post: 405456" data-attributes="member: 57131"><p>Tjanare. Chris har fran Rivieran... Jag bor 1,5h fran de sma orterna Isola, Auron och Limone varav den sista pa den italenska sidan.. Jag har tillgang till lagenheter bade i verbier och chamonix men just nu sa- om du vill ha sjukt djup nysno sa ska du ta dit ner till oss har pa guldkusten...</p><p>Jag va o akte i Auron i lordags- ganska liten fallhojd, omkring 1200m men jag uppskattade nysnon till ca120cm... bra linjer i ganska tat larkskog, men dagen var det bara En lift oppen och de oppna passagerna blev ganska fort uppakta, men aven langt in pa eftermiddagen nastan bara mina egna spar bland traden... det va uppehall i en dag, nu, mandag sa Toksnoar det igen... ska snoa fram tills pa tisdag kvall...</p><p></p><p>Jag kommer att vara uppe dar sa snart liftarna oppnar pa onsdag... belive me.</p><p></p><p>val mott</p><p>chris</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rahal, post: 405456, member: 57131"] Tjanare. Chris har fran Rivieran... Jag bor 1,5h fran de sma orterna Isola, Auron och Limone varav den sista pa den italenska sidan.. Jag har tillgang till lagenheter bade i verbier och chamonix men just nu sa- om du vill ha sjukt djup nysno sa ska du ta dit ner till oss har pa guldkusten... Jag va o akte i Auron i lordags- ganska liten fallhojd, omkring 1200m men jag uppskattade nysnon till ca120cm... bra linjer i ganska tat larkskog, men dagen var det bara En lift oppen och de oppna passagerna blev ganska fort uppakta, men aven langt in pa eftermiddagen nastan bara mina egna spar bland traden... det va uppehall i en dag, nu, mandag sa Toksnoar det igen... ska snoa fram tills pa tisdag kvall... Jag kommer att vara uppe dar sa snart liftarna oppnar pa onsdag... belive me. val mott chris [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ögonvittnesrapporter efterlyses!
Tillbaka
Topp