Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
OK att ta över någons säsongskort ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BamseBula" data-source="post: 150256" data-attributes="member: 40528"><p>Rastavibrationer, vahetere...jag får inte ihop det här riktigt. Citat från din recension av Tandådalen: </p><p>"Tandådalen har väldigt bra park med grymma rails och bra variation. Pipen sägs vara sveriges bästa </p><p>och det kan nog stämma. Backarna är inte så jättemycket att ha om man vill åka bra pist."</p><p>Du verkar tycka att dom fått till en bra park. Pengar till detta kommer från liftkortsförsäljning. Du skiter i om Skistar förlorar pengar. Näää, jag får fanimej inte ihop detta. Men det du skrev i ditt inlägg lät ju i alla fall rebelliskt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BamseBula, post: 150256, member: 40528"] Rastavibrationer, vahetere...jag får inte ihop det här riktigt. Citat från din recension av Tandådalen: "Tandådalen har väldigt bra park med grymma rails och bra variation. Pipen sägs vara sveriges bästa och det kan nog stämma. Backarna är inte så jättemycket att ha om man vill åka bra pist." Du verkar tycka att dom fått till en bra park. Pengar till detta kommer från liftkortsförsäljning. Du skiter i om Skistar förlorar pengar. Näää, jag får fanimej inte ihop detta. Men det du skrev i ditt inlägg lät ju i alla fall rebelliskt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
OK att ta över någons säsongskort ?
Tillbaka
Topp