Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ok med dessa alpinskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1254081" data-attributes="member: 138899"><p>jag har ett annat råd. Det är enkelt att säga att du skall lägga mycket pengar på att köpa dyra pjäxor. Men min erfarenhet säger att du inte vet hur ett par bra pjäxor skall sitta. Hur tight dom skall sitta och kännas. </p><p>Finns inte en chans i havet att du skall kunna beskriva för en bootfitter hur det känns eller vad du behöver förbättra. </p><p>Du kan gott köpa ett par pjäxor som sitter bra och är bekväma. Dvs dom skall kännas lite för små när du testar dom första gången och du behöver ha dom på fötterna minst en halvtimme för att känna något hur du kommer trivas med dom.</p><p>När du åkt 80 dagar så vet du troligen bättre i fråga om pjäxor.</p><p>Dom pjäxor du skall börja med fixar XXL att hjälpa dig med, men lyssna på säljaren, dom får hela tiden sträva med att kunderna vill ha för stora och bekväma pjäxor. </p><p>Mem du skall absolut inte köpa pjäxor utan att testa och få hjälp med att välja ut modeller som passar din fot. </p><p>Bootfitter och dyra pjäxor som käkar upp hela din budget . Då skall man var duktig och veta vad man söker och har onormala fötter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1254081, member: 138899"] jag har ett annat råd. Det är enkelt att säga att du skall lägga mycket pengar på att köpa dyra pjäxor. Men min erfarenhet säger att du inte vet hur ett par bra pjäxor skall sitta. Hur tight dom skall sitta och kännas. Finns inte en chans i havet att du skall kunna beskriva för en bootfitter hur det känns eller vad du behöver förbättra. Du kan gott köpa ett par pjäxor som sitter bra och är bekväma. Dvs dom skall kännas lite för små när du testar dom första gången och du behöver ha dom på fötterna minst en halvtimme för att känna något hur du kommer trivas med dom. När du åkt 80 dagar så vet du troligen bättre i fråga om pjäxor. Dom pjäxor du skall börja med fixar XXL att hjälpa dig med, men lyssna på säljaren, dom får hela tiden sträva med att kunderna vill ha för stora och bekväma pjäxor. Mem du skall absolut inte köpa pjäxor utan att testa och få hjälp med att välja ut modeller som passar din fot. Bootfitter och dyra pjäxor som käkar upp hela din budget . Då skall man var duktig och veta vad man söker och har onormala fötter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ok med dessa alpinskidor?
Tillbaka
Topp