Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ok med dessa alpinskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 181084" data-source="post: 1254407"><p>Tror du dessa pjäxor funkar lika bra som pjäxorna du rekommenderade ifrån Stadium?</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.snowinn.com/skidor/salomon-alpina-skidstovlar-s-pro-120/137199882/p[/URL]</p><p></p><p>Bredden verkar iaf detsamma och vill gärna beställa från samma sida.</p><p></p><p>När man beställer skidorna ska man skriva in mått på pjäxa, nivå och vikt. Måttet på Pjäxa ska vara pjäxmåttet och inte storleken, hur vet man vad det är på pjäxorna du skickade och de som jag skickade?</p><p>Sen på Nivå, ska jag vilja nybörjare, avancerad, expert eller tävling?</p><p>Vikt är väl min kroppsvikt eller hur?</p><p></p><p>[ATTACH=full]16433[/ATTACH]</p><p></p><p>Stort tack för hjälp så kan jag förhoppningsvis skicka iväg beställningen så snart jag vet vad jag ska fylla i :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 181084, post: 1254407"] Tror du dessa pjäxor funkar lika bra som pjäxorna du rekommenderade ifrån Stadium? [URL unfurl="true"]https://www.snowinn.com/skidor/salomon-alpina-skidstovlar-s-pro-120/137199882/p[/URL] Bredden verkar iaf detsamma och vill gärna beställa från samma sida. När man beställer skidorna ska man skriva in mått på pjäxa, nivå och vikt. Måttet på Pjäxa ska vara pjäxmåttet och inte storleken, hur vet man vad det är på pjäxorna du skickade och de som jag skickade? Sen på Nivå, ska jag vilja nybörjare, avancerad, expert eller tävling? Vikt är väl min kroppsvikt eller hur? [ATTACH type="full" alt="1644763050144.png"]16433[/ATTACH] Stort tack för hjälp så kan jag förhoppningsvis skicka iväg beställningen så snart jag vet vad jag ska fylla i :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ok med dessa alpinskidor?
Tillbaka
Topp