Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ok med dessa alpinskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1254416" data-attributes="member: 138899"><p>Det måste man inte, du vet väl ungefär vilken storlek du skall ha på pjäxorna.</p><p>och bindningarna är justerbara på dom skidorna jag länkade. Så köper du pjäxor med annat sulmått än vad du angav så är det bara att justera bindningarna</p><p>men ge dig ut och prova pjäxor, du får använda nån timme i sportvaruhuset och test olika pjäxor. Jag har då inte upplevt XXL som så värdelösa som många påstår.</p><p>är väl mer kunderna som är värdelösa som inte lyssnar till säljarnas råd. </p><p>det är i alla fall det svar jag fått från säljare av pjäxor på XXL, kunderna lyssnar inte till råden om att köpa tillräckligt tighta pjäxor, dom tycker dom är obekväma och köper trotts inrådan om annat för stora pjäxor,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1254416, member: 138899"] Det måste man inte, du vet väl ungefär vilken storlek du skall ha på pjäxorna. och bindningarna är justerbara på dom skidorna jag länkade. Så köper du pjäxor med annat sulmått än vad du angav så är det bara att justera bindningarna men ge dig ut och prova pjäxor, du får använda nån timme i sportvaruhuset och test olika pjäxor. Jag har då inte upplevt XXL som så värdelösa som många påstår. är väl mer kunderna som är värdelösa som inte lyssnar till säljarnas råd. det är i alla fall det svar jag fått från säljare av pjäxor på XXL, kunderna lyssnar inte till råden om att köpa tillräckligt tighta pjäxor, dom tycker dom är obekväma och köper trotts inrådan om annat för stora pjäxor, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ok med dessa alpinskidor?
Tillbaka
Topp