Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ok med dessa alpinskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marboh" data-source="post: 1254693" data-attributes="member: 162191"><p>I min ungdom när jag var student stövlade jag in på butik och förklarade att jag var student och hade tajt budget. Sen frågade jag vad de hade från tidigare år som kunde tänkas passa och om det gick att få ett för båda parter tillfredställande pris på det. </p><p>Blev affär. Alla nöjda. Jag fick nya gamla pjäxor. De blev av med gamla grejer som tog plats på lagret.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marboh, post: 1254693, member: 162191"] I min ungdom när jag var student stövlade jag in på butik och förklarade att jag var student och hade tajt budget. Sen frågade jag vad de hade från tidigare år som kunde tänkas passa och om det gick att få ett för båda parter tillfredställande pris på det. Blev affär. Alla nöjda. Jag fick nya gamla pjäxor. De blev av med gamla grejer som tog plats på lagret. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ok med dessa alpinskidor?
Tillbaka
Topp