Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Öka pjäxstorlek genom byte av innersko?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gazza1" data-source="post: 1066934" data-attributes="member: 97821"><p>Jag hade cochisen med intuition innersko ett tag. Den ursprungliga innerskon blev för sladdrig och kass så jag bytte till en Power Wrap high volume. Då var mitt skal i rätt storlek för mig. Det var de två jobbigaste säsongerna jag upplevt plus att jag pajjade mina stortår nästan helt. </p><p></p><p>Om du ska ändå testa med dem gå då på Low volume innerskona. Power wrapen är inte särksilt snäll mot skenbenen så om du har lite strul så gå på någon av de andra av deras skor. Power wrapens framsida funkade bra för mig men det gör den inte för alla.</p><p></p><p>Osvsett vilket så är Intuitions skor förbannat bra. Jag har dem på mina nya K2 pjäxor och de sitter så himla bra att jag inte kan fatta att jag hittade dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gazza1, post: 1066934, member: 97821"] Jag hade cochisen med intuition innersko ett tag. Den ursprungliga innerskon blev för sladdrig och kass så jag bytte till en Power Wrap high volume. Då var mitt skal i rätt storlek för mig. Det var de två jobbigaste säsongerna jag upplevt plus att jag pajjade mina stortår nästan helt. Om du ska ändå testa med dem gå då på Low volume innerskona. Power wrapen är inte särksilt snäll mot skenbenen så om du har lite strul så gå på någon av de andra av deras skor. Power wrapens framsida funkade bra för mig men det gör den inte för alla. Osvsett vilket så är Intuitions skor förbannat bra. Jag har dem på mina nya K2 pjäxor och de sitter så himla bra att jag inte kan fatta att jag hittade dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Öka pjäxstorlek genom byte av innersko?
Tillbaka
Topp