Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ökad fart i backen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gone skiing" data-source="post: 1332324" data-attributes="member: 179533"><p>Jag märker att mina åsikter kring detta ämne går tvärt emot de flesta (alla?) andra i tråden. Jag tycker gemene man åker för långsamt. De bör i mitt tycke utmana sig själva mer och åka fortare och över sin förmåga för att på så sätt utveckla sin teknik. Folk behöver ramla och krocka mer, det är ju så man lär sig.</p><p><em>Kanske skulle jag ändra åsikt om jag besökte de stora skidorterna under högsäsong.</em></p><p></p><p></p><p>Precis. Och alla förstår ju att kortare tid i pisten minskar risken för olyckor. Så nu kan vi väl alla enas om att ökad hastighet ger färre olyckor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gone skiing, post: 1332324, member: 179533"] Jag märker att mina åsikter kring detta ämne går tvärt emot de flesta (alla?) andra i tråden. Jag tycker gemene man åker för långsamt. De bör i mitt tycke utmana sig själva mer och åka fortare och över sin förmåga för att på så sätt utveckla sin teknik. Folk behöver ramla och krocka mer, det är ju så man lär sig. [I]Kanske skulle jag ändra åsikt om jag besökte de stora skidorterna under högsäsong.[/I] Precis. Och alla förstår ju att kortare tid i pisten minskar risken för olyckor. Så nu kan vi väl alla enas om att ökad hastighet ger färre olyckor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ökad fart i backen
Tillbaka
Topp