Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ökad fart i backen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gsoul" data-source="post: 1335983" data-attributes="member: 129985"><p>Jag tänker inte alls i de banorna, är ju själv gubbe. Ser inget coolt i det och försöker inte hävda mig, det är bara så det är. </p><p>Alla betalar vi ju dyra liftkort för att få ut det vi vill av vår åkning. </p><p>Skulle vi kunna kräva att man håller sig i barnbacken tills man klarar av att hålla en normal hastighet och samtidigt ha koll runtomkring? Först då får man åka i röd och uppåt? Det låter ju inte kul och jag tänker inte kämpa för nåt sånt. Tycker bara att allmän uppmärksamhet borde gälla alla och inte bara just den som åker fortare än just du.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gsoul, post: 1335983, member: 129985"] Jag tänker inte alls i de banorna, är ju själv gubbe. Ser inget coolt i det och försöker inte hävda mig, det är bara så det är. Alla betalar vi ju dyra liftkort för att få ut det vi vill av vår åkning. Skulle vi kunna kräva att man håller sig i barnbacken tills man klarar av att hålla en normal hastighet och samtidigt ha koll runtomkring? Först då får man åka i röd och uppåt? Det låter ju inte kul och jag tänker inte kämpa för nåt sånt. Tycker bara att allmän uppmärksamhet borde gälla alla och inte bara just den som åker fortare än just du. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ökad fart i backen
Tillbaka
Topp