Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ökad fart i backen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1335984" data-attributes="member: 144594"><p>Det kan vara ett för mig oberäkneligt och/eller "irrationellt" vägval hos en framförvarande, plus att jag försöker lämna marginal till de oändligt många oberäkneliga situationer som kan uppstå med andra åkare i backen i närheten. Så är det ju hela tiden. </p><p></p><p></p><p></p><p>Direkt omdömeslöst att susa förbi stillastående folk med en meters marginal i över 100 km/h. Det räcker ju att någon halkar till eller hasar litet åt ena hållet så kan dödsolyckan vara ett faktum. Med 100% din skuld.</p><p></p><p>Skojar du? Om du beter dig så med mig eller någon av mina anhöriga så kan du förvänta dig en utskällning (om jag ser dig igen), och du borde definitivt bli fråntagen liftkortet.</p><p></p><p></p><p></p><p>In från skogen - hans fel. Men dina exempel hittills har ju handlat om dem som redan befinner sig i backen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1335984, member: 144594"] Det kan vara ett för mig oberäkneligt och/eller "irrationellt" vägval hos en framförvarande, plus att jag försöker lämna marginal till de oändligt många oberäkneliga situationer som kan uppstå med andra åkare i backen i närheten. Så är det ju hela tiden. Direkt omdömeslöst att susa förbi stillastående folk med en meters marginal i över 100 km/h. Det räcker ju att någon halkar till eller hasar litet åt ena hållet så kan dödsolyckan vara ett faktum. Med 100% din skuld. Skojar du? Om du beter dig så med mig eller någon av mina anhöriga så kan du förvänta dig en utskällning (om jag ser dig igen), och du borde definitivt bli fråntagen liftkortet. In från skogen - hans fel. Men dina exempel hittills har ju handlat om dem som redan befinner sig i backen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ökad fart i backen
Tillbaka
Topp